APPROACHES TO QUALITY RESEARCH IN THE SPHERE OF SOCIAL SERVICES OF THE POPULATION
Main Article Content
Abstract
In the context of various approaches to the study of the quality of social service, the authors identify its main properties (components), but most consider expectations and consumer requirements in relation to the properties of the service as a result of the social service process
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
[1]
Kalinina , Y.A., Lapshina , A.D. and Lapshina , V.D. 2022. APPROACHES TO QUALITY RESEARCH IN THE SPHERE OF SOCIAL SERVICES OF THE POPULATION. Social Integration and Development of Ethnic Cultures in the Eurasian Space. 2, 12 (Jun. 2022), 90-93.
Section
Статьи
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
1. Жильцов Е.Н., Егоров Е. В., Науменко Т. В. [и др.] Экономика и управление социальной сферой: учебник. Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова. Москва: Дашков и К°, 2020. 496 с.
2. Колочева В.В. Управление качеством услуг: учебное пособие. Новосибирск: Новосибирский государственный технический университет, 2018. 99 с.
3. Кузнецова Н.В. Управление качеством: учебное пособие. Москва: ФЛИНТА, 2021. 361 с.
4. Маяцкая И.Н., Никонова О. В., Коржинек Т. А., Евсеев В. О. Экономические основы социальной работы. Москва : Дашков и К°, 2022. 264 с.
5. Салихов В.А. Управление качеством: учебное пособие. Москва; Берлин: Директ-Медиа, 2017. 197 с.
6. Тепман Л. Н. Управление качеством: учебное пособие. Москва: Юнити-Дана, 2017. 353 с.
2. Колочева В.В. Управление качеством услуг: учебное пособие. Новосибирск: Новосибирский государственный технический университет, 2018. 99 с.
3. Кузнецова Н.В. Управление качеством: учебное пособие. Москва: ФЛИНТА, 2021. 361 с.
4. Маяцкая И.Н., Никонова О. В., Коржинек Т. А., Евсеев В. О. Экономические основы социальной работы. Москва : Дашков и К°, 2022. 264 с.
5. Салихов В.А. Управление качеством: учебное пособие. Москва; Берлин: Директ-Медиа, 2017. 197 с.
6. Тепман Л. Н. Управление качеством: учебное пособие. Москва: Юнити-Дана, 2017. 353 с.