FOLK PEDAGOGY FACTOR PEDAGOGICAL PRACTICES ETNOSOCIAL
Main Article Content
Abstract
Тhe article deals with the study of Altai culture through family education, providing spiritual integration into society.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
[1]
Shabalina, E.P. 2019. FOLK PEDAGOGY FACTOR PEDAGOGICAL PRACTICES ETNOSOCIAL. Social Integration and Development of Ethnic Cultures in the Eurasian Space. 2, 8 (Nov. 2019), 260-263.
Section
ETHNOCULTURAL AND ETHNOCONFESSIONAL RELATIONS IN ASIAN BORDERLANDS
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
References
1. Боаги Н.М. Формирование национальных культурно-духовных ценностей старшеклассников: учебное пособие. М.: Белые Альвы, 2007. 192 с.
2. Кон И.С. К проблеме национального характера (история и психология) / под ред. Б.Ф. Поршнева, Л.И. Анцыферовой. М.: Наука, 1997. С. 124.
3. Потанин Г.Н. Очерки Северо-Западной Монголии. СПб, 1833, т. 4. 241 с.
4. Шабалина Е.П. Этнокультурные ценности как воспитательный потенциал молодежи // Мир науки, культуры, образования. Горно-Алтайск, 2013. № 2 (39). С. 27-29.
2. Кон И.С. К проблеме национального характера (история и психология) / под ред. Б.Ф. Поршнева, Л.И. Анцыферовой. М.: Наука, 1997. С. 124.
3. Потанин Г.Н. Очерки Северо-Западной Монголии. СПб, 1833, т. 4. 241 с.
4. Шабалина Е.П. Этнокультурные ценности как воспитательный потенциал молодежи // Мир науки, культуры, образования. Горно-Алтайск, 2013. № 2 (39). С. 27-29.