FOLK PEDAGOGY FACTOR PEDAGOGICAL PRACTICES ETNOSOCIAL

Main Article Content

Elena P. Shabalina Email: shabalinaep@mail.ru

Abstract

Тhe article deals with the study of Altai culture through family education, providing spiritual integration into society.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
[1]
Shabalina, E.P. 2019. FOLK PEDAGOGY FACTOR PEDAGOGICAL PRACTICES ETNOSOCIAL. Social Integration and Development of Ethnic Cultures in the Eurasian Space. 2, 8 (Nov. 2019), 260-263.
Section
ETHNOCULTURAL AND ETHNOCONFESSIONAL RELATIONS IN ASIAN BORDERLANDS

References

1. Боаги Н.М. Формирование национальных культурно-духовных ценностей старшеклассников: учебное пособие. М.: Белые Альвы, 2007. 192 с.
2. Кон И.С. К проблеме национального характера (история и психология) / под ред. Б.Ф. Поршнева, Л.И. Анцыферовой. М.: Наука, 1997. С. 124.
3. Потанин Г.Н. Очерки Северо-Западной Монголии. СПб, 1833, т. 4. 241 с.
4. Шабалина Е.П. Этнокультурные ценности как воспитательный потенциал молодежи // Мир науки, культуры, образования. Горно-Алтайск, 2013. № 2 (39). С. 27-29.