MANAGING THE QUALITY OF TOURIST SERVICES IN THE REGION
Abstract
The main directions and mechanism of service quality management inthe tourism business of the Altai Territory are considered. The existing problems ofmanaging the quality of tourist services in the region are identified and the ways oftheir solution are outlined.
Downloads
References
Национальный стандарт Российской Федерации «Системы менеджмента качества» ГОСТ Р ИСО 9000-2015 [Электронный ресурс]. – URL: https://docs.cntd.ru/document/1200124393/.
Официальный сайт Алтайского края [Электронный ресурс]. – URL: https://www.altairegion22.ru/region_news/dva-zakona-v-sfere-turizma-prinyaty-valtaiskom-krae_938879.html/.
Управление Алтайского края по развитию туризма и курортной деятельности [Электронный ресурс]. – URL: https://www.altairegion22.ru/gov/administration/stuct/tourism22/upravlenie-turizma.php./.
Закон Алтайского края от 03 апреля 2018 года № 14-ЗС «О туризме в Алтайском крае» [Электронный ресурс]. – URL: https://docs.cntd.ru/document/446673582/.
Постановление правительства Алтайского края от 23 марта 2020 года № 125 «Об утверждении государственной программы Алтайского края «Развитие туризма в Алтайском крае» в ред. от 26.04.2021 № 139 [Электронный ресурс]. – URL: https://docs.cntd.ru/document/570717387?marker/.