MANAGING THE QUALITY OF TOURIST SERVICES IN THE REGION

  • G.A. Bulatova Altai State University Email: bulatovg@mail.ru
Keywords: tourist services, quality, quality management

Abstract

The main directions and mechanism of service quality management inthe tourism business of the Altai Territory are considered. The existing problems ofmanaging the quality of tourist services in the region are identified and the ways oftheir solution are outlined.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Национальный стандарт Российской Федерации «Системы менеджмента качества» ГОСТ Р ИСО 9000-2015 [Электронный ресурс]. – URL: https://docs.cntd.ru/document/1200124393/.

Официальный сайт Алтайского края [Электронный ресурс]. – URL: https://www.altairegion22.ru/region_news/dva-zakona-v-sfere-turizma-prinyaty-valtaiskom-krae_938879.html/.

Управление Алтайского края по развитию туризма и курортной деятельности [Электронный ресурс]. – URL: https://www.altairegion22.ru/gov/administration/stuct/tourism22/upravlenie-turizma.php./.

Закон Алтайского края от 03 апреля 2018 года № 14-ЗС «О туризме в Алтайском крае» [Электронный ресурс]. – URL: https://docs.cntd.ru/document/446673582/.

Постановление правительства Алтайского края от 23 марта 2020 года № 125 «Об утверждении государственной программы Алтайского края «Развитие туризма в Алтайском крае» в ред. от 26.04.2021 № 139 [Электронный ресурс]. – URL: https://docs.cntd.ru/document/570717387?marker/.

Published
2021-12-24
How to Cite
Bulatova G. MANAGING THE QUALITY OF TOURIST SERVICES IN THE REGION // Siberian Journal of Tourism and Economic, 2021. Vol. 1, № 13. P. 30-37. URL: http://journal.asu.ru/st/article/view/10849.
Section
РЕГИОНАЛЬНАЯ ПРОБЛЕМАТИКА ТУРИСТСКИХ ИССЛЕДОВАНИЙ