ПРАЗДНИКОВА, Н.Н., Алтайский государственный университет, Russian Federation
-
Journal Science and Tourism: Interaction Strategies No 11 (2019): Наука и туризм: стратегии взаимодействия - РЕГИОНАЛЬНАЯ ПРОБЛЕМАТИКА ТУРИСТСКИХ ИССЛЕДОВАНИЙ
SPECIFICITY OF PROMOTION OF EVENT TOURISM (ON THE EXAMPLE OF THE HOLIDAY ALTAI WINTER)
Abstract PDF (Русский) -
Journal Science and Tourism: Interaction Strategies No 12 (2020): Наука и туризм: стратегии взаимодействия - РЕГИОНАЛЬНАЯ ПРОБЛЕМАТИКА ТУРИСТСКИХ ИССЛЕДОВАНИЙ
CUSTOMER LOYALTY PROGRAM AS A TOOL AFTER-SALES SERVICE IN E-COMMERCE
Abstract -
Journal Science and Tourism: Interaction Strategies No 12 (2020): Наука и туризм: стратегии взаимодействия - РЕГИОНАЛЬНАЯ ПРОБЛЕМАТИКА ТУРИСТСКИХ ИССЛЕДОВАНИЙ
ANALYSIS OF IMPLEMENTATION OF INFORMATION TECHNOLOGIES IN FOOD ENTERPRISES OF THE ALTAI TERRITORY
Abstract -
Journal Science and Tourism: Interaction Strategies No 13 (2021): Наука и туризм: стратегии взаимодействия - РЕГИОНАЛЬНАЯ ПРОБЛЕМАТИКА ТУРИСТСКИХ ИССЛЕДОВАНИЙ
FORMATION OF THE TOURIST ATTRACTION OF THE TERRITORY WITH THE HELP OF PHOTOS AND VIDEOS (ON THE EXAMPLE OF THE VILLAGE OF BARAGASH, SHEBALINSKY DISTRICT, ALTAI REPUBLIC)
Abstract